Mutlu Olalım İçin Açık Artırma

Özden abinin birbirinden güzel minyatürlerini bir çoğunuz bilirsiniz. Kendisinin ne kadar fedakar olduğunu söylememe zaten gerek yok! Yüreği güzel abim  Mutlu Olalım Projesi için düzenlemiş olduğumuz etkinliğe destek olmak amacıyla 2 adet minyatürünü açık artırmaya çıkarmış. Açık artırmaya çıkardığı yetmezmiş gibi bide satılan ürünlerin bedeli ne kadarsa kendisi de o kadar ekleme yapacakmış. Binlerce kez teşekkür ediyorum…
Cami minyatürüne gitmek için buraya
Terzi Atölyesi minyatürnüne gitmek için buraya  ayrıntılar içinse buraya tıklayabilirsiniz.

Reklamlar

Mutlu Olalım İçin Açık Artırma

Özden abinin birbirinden güzel minyatürlerini bir çoğunuz bilirsiniz. Kendisinin ne kadar fedakar olduğunu söylememe zaten gerek yok! Yüreği güzel abim  Mutlu Olalım Projesi için düzenlemiş olduğumuz etkinliğe destek olmak amacıyla 2 adet minyatürünü açık artırmaya çıkarmış. Açık artırmaya çıkardığı yetmezmiş gibi bide satılan ürünlerin bedeli ne kadarsa kendisi de o kadar ekleme yapacakmış. Binlerce kez teşekkür ediyorum…
Cami minyatürüne gitmek için buraya
Terzi Atölyesi minyatürnüne gitmek için buraya  ayrıntılar içinse buraya tıklayabilirsiniz.

Mutlu Annelerin Ricası

Mutlu Olalım Projesi kapsamında düzenlenen bayramlık etkinliği son hızıyla sürüyor ve güzel haberler alıyorum. Çocukların yüzü bu bayramda gülecek. İlginiz, duyarlılığınız ve hassasiyetiniz için teşekkür ederim.

Bu sefer ki isteğimiz çocuklarımızın yanında kalan refakatçileri için, eğer aşağıdaki yazılanlardan 1 tanesini bile karşılayacak olan olursa gönderim yapacağınız adres belli!
1 adet çarşaf göndermeniz bile, 1 kişinin ihtiyacını karşılamış olmak demektir. Birlikten kuvvet doğar unutmayın!


– 30 yatak        yataklar çok kötü durumda,telleri çıkmış halde,altlarına battaniye sererek yatmak zorunda kalıyorlar.

– 12 televizyon  televizyonların hiçbiri çalışmıyor, ikinci el bile olabilir, uzun süre hastanede yataktan kalkamadıkları odalarından çıkamadıkları için tek eğlenceleri televizyon.

– Yoğun bakım odası için bir ofis tipi buzdolabı
– 12 vantilatör-ısıtıcı
– 1 çamaşır makinesi
– 30 çarşaf

(Gönderilerinizi Ptt Kargo ile yapabilirsiniz, adresin Yurtiçi kargo şubesi olması sizi şaşırtmasın)
Kargolarımızı göndereceğimiz adres:

Mutlu Olalım Projesi / Özlem Şengir
Yurtiçi Kargo Liman Şubesi

İzmir /Alsancak

Bayramda Bir Çocuğu Sevindirmek…

Güzel gönüller yeni bir iş birliği yapalım mı? Ne dersiniz?
Daha önce Mutlu Olalım Projesi için çeşitli kampanyalarımız olmuştu. Yeni kampanyamız biraz daha farklı  ama her zamanki gibi esnek zamanlama ile yapılacak. 
Bildiğiniz gibi önümüzde Ramazan Bayramı var ve hastanede tedavi gören minik yüreklerimiz yataklarından ayrılamayacaklar. Bizlerse onlara bayramlık ciciler göndererek onların mutlu olmasını sağlamaya çalışacağız. İlla ki yeni kıyafetler almak zorunda değilsiniz. Çocuğunuzun küçülen yada hiç kullanmadığı kıyafetlerini de gönderebilirsiniz. Eğer ki; kullanılmış kıyafet gönderecekseniz bunların kullanılabilir, düzgün olmasına lütfen dikkat edelim. Çocuklarımıza giydiremeyeceğimiz şeyleri onlara göndermeyelim. Mümkünse temiz, ütülü ve kullanabilir olsun! 
Yaş, beden, ölçü gibi sıkıntımız yok. Çünkü, her yaştan çocuğumuz tedavi görüyor. Mutlu Olalım Projesi gönüllüleri, gönderilerinizi gruplayarak uygun kişilere dağıtıyor. Gözünüz arkada kalmasın..

(Gönderilerinizi Ptt Kargo ile yapabilirsiniz, adresin Yurtiçi kargo şubesi olması sizi şaşırtmasın)

Kargolarımızı göndereceğimiz adres:

Mutlu Olalım Projesi / Özlem Şengir
Yurtiçi Kargo Liman Şubesi

İzmir /Alsancak


NOT: Duyuruyu sayfalarınızda yayınlayarak daha çok kişiye ulaşmasını sağlayabilirsiniz. 


Minik yürekler size şimdiden teşekkür ediyorlar..


Bayramda Bir Çocuğu Sevindirmek…

Güzel gönüller yeni bir iş birliği yapalım mı? Ne dersiniz?
Daha önce Mutlu Olalım Projesi için çeşitli kampanyalarımız olmuştu. Yeni kampanyamız biraz daha farklı  ama her zamanki gibi esnek zamanlama ile yapılacak. 
Bildiğiniz gibi önümüzde Ramazan Bayramı var ve hastanede tedavi gören minik yüreklerimiz yataklarından ayrılamayacaklar. Bizlerse onlara bayramlık ciciler göndererek onların mutlu olmasını sağlamaya çalışacağız. İlla ki yeni kıyafetler almak zorunda değilsiniz. Çocuğunuzun küçülen yada hiç kullanmadığı kıyafetlerini de gönderebilirsiniz. Eğer ki; kullanılmış kıyafet gönderecekseniz bunların kullanılabilir, düzgün olmasına lütfen dikkat edelim. Çocuklarımıza giydiremeyeceğimiz şeyleri onlara göndermeyelim. Mümkünse temiz, ütülü ve kullanabilir olsun! 
Yaş, beden, ölçü gibi sıkıntımız yok. Çünkü, her yaştan çocuğumuz tedavi görüyor. Mutlu Olalım Projesi gönüllüleri, gönderilerinizi gruplayarak uygun kişilere dağıtıyor. Gözünüz arkada kalmasın..

(Gönderilerinizi Ptt Kargo ile yapabilirsiniz, adresin Yurtiçi kargo şubesi olması sizi şaşırtmasın)

Kargolarımızı göndereceğimiz adres:

Mutlu Olalım Projesi / Özlem Şengir
Yurtiçi Kargo Liman Şubesi

İzmir /Alsancak


NOT: Duyuruyu sayfalarınızda yayınlayarak daha çok kişiye ulaşmasını sağlayabilirsiniz. 


Minik yürekler size şimdiden teşekkür ediyorlar..


Maske Etkinliği

Sevgili Lemonade blogunda güzel bir etkinlik düzenliyor. Yapacağımız maskelerle sanaldan maskeli baloya katılmıyoruz.. Ayrıca Kadın haklarına da kendi çağımızda değineceğiz. Ayrıntıları okuyup katılayım diyorsanız sizi böyle alalım.
Herkese mutlu haftalar…

Maske Etkinliği

Sevgili Lemonade blogunda güzel bir etkinlik düzenliyor. Yapacağımız maskelerle sanaldan maskeli baloya katılmıyoruz.. Ayrıca Kadın haklarına da kendi çağımızda değineceğiz. Ayrıntıları okuyup katılayım diyorsanız sizi böyle alalım.
Herkese mutlu haftalar…

Artık www.yeteneksizin.com

Blogspotun kapatılması hepimizi çok üzdü. Hala sesimizi duyurmaya çalışıyoruz. Twitterdan twittlerinize #dokunmabloguma yazarak, Facebook sayfasınıda beğenerek lütfen destek olunuz. Buradanda imza kampanyasına katılmayı ihmal etmeyiniz.
Bloggera giriş için bir çok çözüm yolu ortaya konuluyor ama en önemlisi dışarıdan gelen takipçilerimizin sayfalarımızı görüntüleyememesi çok kötü bir durum. Bu nedenle; bir domain edindim artık www.yeteneksizin.com adresinden yayınlarıma devam edeceğim. Tabi ki taşındım diye bütün sorunlarım çözülmedi. Bloguma fotoğraflarımı olduğu gibi yüklediğimden dolayı fotoğraflarımda açılmaz oldu.Bunlar yavaş yavaş hal olacak mevzular umarım daha fazla yorulmadan her şey yoluna girer.
Domain için 12$ gibi bi rakam ödedim. 
kolay-tasinabilmenin-puf-noktalari-7642

Hayal Gücü 3 Hk.

Hepinize merhaba,
Bloglarımızın kapatılması kararı gündemimize bomba gibi düştü ne yazıkki.
Bazı arkadaşlarımız DNS ayarlarını değiştirerek blog okuyabiliyor ya da kendi bloglarını güncelleyebiliyorlar.
Fakat herkesin aynı teknik bilgilere sahip olmadığını düşünerek bloglarımıza tekrar özgürce yazabileceğimiz zamana kadar etkinliğimizi  erteleme kararı aldık 😦
Eşleştirme ve gönderim için ayrıca duyuru yapacağız. Etkinlik kuralları geçerliliğini korumaktadır. 
Projelerini hazırlayanların üzülmemesini hazırlamayanların da ellerinde hazır bulundurmasını önemle rica ederiz.
Bloglarımız açıldığı an etkinliğimiz kaldığı yerden seyrine devam edecektir 🙂
Anlayışınız ve katılımınız için çok teşekkür ederiz.
En kısa zamanda görüşmek ve kaldığımız yerden devam etmek dileğiyle…
Sevgiler…
NOT: Aynı metin bütün katılımcılara Ojeliparmaklar tarafından mail olarak atılmıştır. 

Blogların Kapatılması

Sabah sabah okuyunca noluyoooo yaaa oldum. Allah’tan henüz kapanmadığı için ben de bi postla izleyicilerime duyurumu yapayım dedim. Sebepsiz yere 3-5 kişinin blogunu kapatmak yerine hepimizi cezalandıran kişilere ve kurumlara bi tepkiniz olsun, sesiniz olsunuz diyorsanız hemen aşağıdakileri gerçekleştiriyorsunuz.

Bloguma dokunma Facebook grubuhttp://www.facebook.com/home.php?sk=group_170426343004822 katılımlarınızı bekleriz hatta duvarlarınızda yayarsanız süper olur!


Twitter’dan #blogumadokunma yazarak grubu ve katılımı desteklersiniz…


Twitter ve Facebook profil fotolarımız Bloguma Dokunma görselidir bilgilerinize… (Stil Direktöründen Alıntı)